Zwroty i reklamacje
E.M. Taperty Sztukateria Elżbieta Nowicka listwy WARSZAWA
00-716 Warszawa
ul. Bartycka 175/paw.2
e-mail: listwysztukateria@gmail.com
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania / odebrania przesyłki.
Jak dokonać zwrotu przesyłki?
Napisz do nas maila, w którym zawrzesz: numer zamówienia, numer telefonu, e-mail, adres, który jest podany w zamówieniu. Następnie wyślij produkt, które chcesz zwrócić na adres naszego sklepu stacjonarnego.
Kto ponosi koszty zwrotu?
Koszt zwrotu zgodnie z ustawą ponosi nabywca. Można skorzystać z udostępnianej przez nas usługi zwrotu na nasz koszt przez konto w sklepie, która w znaczący sposób ułatwia zwrot towaru, jednak koszt tego zwrotu jest odliczany od zwracanej kwoty.
Jaki jest termin realizacji zwrotu?
Ustawowy czas na realizację zwrotu to 14 dni od momentu otrzymania / odebrania przesyłki. Zazwyczaj, zwroty realizujemy w ciągu tygodnia (w najbliższy piątek od otrzymania). Jeżeli po tygodniu zwrot nie zostanie zrealizowany, prosimy o powiadomienie emailem. Zwroty zazwyczaj zwracane są metodą CashBack czyli na źródło wpłaty. Np. jeżeli wpłata była robiona kartą, to zwrot CashBack zostanie zrobiony na kartę. Przy sprawdzaniu czy wpłata doszło proszę pamięta o tym i sprawdzać konto z którego dokonana była wpłata – np. konto karty, na wyciągu operacji z karty będzie widoczny zwrot.
Status zwracanej przesyłki – informację czy zwrot do nas dotarł, można sprawdzić na stronie śledzenia danego dostawcy, podając nr przesyłki.
W jakim stanie można zwrócić produkty?
Zgodnie z ustawą zwracany towar mógł być użyty tylko w sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacja
Napisz do nas maila, w którym zawrzesz: numer zamówienia, numer telefonu, e-mail, adres, który jest podany w zamówieniu. W reklamacji proszę podać przyczynę oraz zdjęcie wady.
Wymiana
Wymiana to zwrot i ponowny zakup innego towaru, dlatego najszybsza wersja wymiany to złożenie i opłacanie nowego zamówienia, które nadamy bez czekania na zwrot, po czym spokojnie można odesłać wymieniany towar zgodnie z informacją o zwrocie, pieniądze zostaną zwrócone na konto.